Наша політика обміну та повернення товару заснованана постанові Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.94, яка передбачає,що нижня білизна не підлягає обміну та поверненню.
Повернення товару належної якості
*Згідно зі статтею 9 та додатком № 3 Закону України від 15 травня 1991 р. № 1023-ХІ «Про захист прав споживачів» та Постанови КМУ «Про введення в дію окремих статей» від 19 березня 1994 р. № 172 № Закону України «Про захист прав споживачів» до товарів належної якості, що не приймаються до обміну (повернення), належать: білизна (у тому числі бюстгальтери, спортивні бюстгальтери, труси, халати, піжами, піжами, купальники), парфумерія та косметика, ювелірні вироби тощо. Покупець має право відмовитися від прийняття товару та розірвати договір купівлі-продажу протягом 14 календарних днів з дня отримання товару, не враховуючи дати покупки, за винятком товарів, які не підлягають поверненню або обміну за цим договором.
Повернення та обмін товару неналежної якості
Звертаємо Вашу увагу, що через особливості передачі кольору на екранах електронних пристроїв, колір тканини товару може дещо відрізнятися від зображення товару на сайті.
Будь ласка, зверніть увагу, що претензії щодо браку будуть прийняті лише в тому випадку, якщо відправлення знаходиться на Новій Пошті. Тому, незалежно від того, який спосіб оплати ви виберете, будь ласка, йдіть на пошту, щоб уважно перевірити товар! Претензії на цьому етапі не приймаються після отримання посилки.
У разі виявлення дефекту зробіть детальне фото чи відео та негайно надішліть нам в Instagram або персональному менеджеру у Viber. Відповідальність за всі витрати, пов’язані з обміном і поверненням невідповідних товарів, несе продавець. Повернення коштів буде здійснено на банківську картку протягом 7 днів з моменту подачі заявки на повернення.